.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز: یوسف نوری وزیر سابق آموزش و پرورش با رأی اعضای هیئت دو‌لت به عنوان استاندار مازندران انتخاب شد.
استاندار جدید مازندران را بیشتر بشناسید / یوسف نوری کیست؟
شمال نیوز: یوسف نوری وزیر سابق آموزش و پرورش با رأی اعضای هیئت دو‌لت به عنوان استاندار مازندران انتخاب شد. (ادامه)
تورم و خلق پولی که در دولت یازدهم و دوازدهم بوجود آمد در ۱۰۰ سال گذشته بی سابقه بود / در لایحه بودجه 1400 هزینه‌های جاری تقریبا دو برابر شد. علی‌رغم اینکه حدود 14 درصد بودجه کشور به آموزش و پرورش تزریق می‌شود، اما هزینه و اعتبار به امور پرورشی ....(خبر)
(ادامه)
چرا جوانان شعارهای ۲۸+ می دهند؟/ بی توجهی به «سواد سلامت روان» در کشور
یک استاد دانشگاه گفت: هزار ساعت برنامه در تلویزیون در شبکه های مختلف ساخته شده اما حتی در یک مورد، یک روانشناس درباره «سواد سلامت روان» صحبت نکرده است.(ادامه)
شمال نیوز : سومین گزینه رئیس جمهور برای تصدی وزارت آموزش و پرورش، یوسف نوری است. او دارای دکترای تخصصی مدیریت گردشگری، دانشگاه علامه طباطبائی (ورودی ۱۳۹۳ فارغ التحصیل ۱۳۹۹)، کارشناسی ارشد مدیریت دولتی (ورودی ۱۳۷۵)، کارشناسی برنامه ریزی (ورودی ۱۳۶۷) و فوق دیپلم پرورشی (تربیت معلم ورودی ۱۲۶۴) است. معرفی یوسف نوری به‌عنوان وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش به مجلس+ سوابق
شمال نیوز : سومین گزینه رئیس جمهور برای تصدی وزارت آموزش و پرورش، یوسف نوری است. او دارای دکترای تخصصی مدیریت گردشگری، دانشگاه علامه طباطبائی (ورودی ۱۳۹۳ فارغ التحصیل ۱۳۹۹)، کارشناسی ارشد مدیریت دولتی (ورودی ۱۳۷۵)، کارشناسی برنامه ریزی (ورودی ۱۳۶۷) و فوق دیپلم پرورشی (تربیت معلم ورودی ۱۲۶۴) است.(ادامه)
شمال نیوز : همزمان با آخرین ساعات مهلت قانونی نام نویسی نامزدهای انتخابات میاندوره ای مجلس خبرگان رهبری استان مازندران ، فرمانداری ساری به عنوان فرمانداری مرکز حوزه انتخابیه ، شاهد ثبت نام یکی از نامزدهای شاخص و برجسته بود . آیت الله لائینی نامزد انتخابات میاندوره ای مجلس خبرگان رهبری شد + زندگی نامه
شمال نیوز : همزمان با آخرین ساعات مهلت قانونی نام نویسی نامزدهای انتخابات میاندوره ای مجلس خبرگان رهبری استان مازندران ، فرمانداری ساری به عنوان فرمانداری مرکز حوزه انتخابیه ، شاهد ثبت نام یکی از نامزدهای شاخص و برجسته بود .(ادامه)
شمال نیوز : مشاور عالی وزیر بهداشت ضمن اشاره به اینکه سلامت همیشه دو دشمن جهالت و تجارت را داشته است، گفت: عده‌ای در ذهن مردم جا انداخته‌اند که اگر واکسن خارجی بخریم، نجات پیدا می‌کنیم .... ذره‌ای به سلامت واکسن ایرانی شک ندارم / مردم نباید در مورد واکسن‎های خارجی گول بخورند
شمال نیوز : مشاور عالی وزیر بهداشت ضمن اشاره به اینکه سلامت همیشه دو دشمن جهالت و تجارت را داشته است، گفت: عده‌ای در ذهن مردم جا انداخته‌اند که اگر واکسن خارجی بخریم، نجات پیدا می‌کنیم ....(ادامه)

مجلس یازدهم از فردا (چهارشنبه، هفتم خرداد)‌ کارش را آغاز می‌کند و قرار است منتخبان در دومین جلسه، هیات‌رئیسه دائم را برای یک سال آتی انتخاب کنند. ترکیبی 12 نفره متشکل از رییس،‌ دو نائب او، شش دبیر و سه ناظر که ظاهراً برای هرکدامشان هم مدعیان قابل توجهی حاضر به «قبول مسئولیت» هستند. اسامی ۸ کاندیدای نایب‌رئیسی مجلس یازدهم
مجلس یازدهم از فردا (چهارشنبه، هفتم خرداد)‌ کارش را آغاز می‌کند و قرار است منتخبان در دومین جلسه، هیات‌رئیسه دائم را برای یک سال آتی انتخاب کنند. ترکیبی 12 نفره متشکل از رییس،‌ دو نائب او، شش دبیر و سه ناظر که ظاهراً برای هرکدامشان هم مدعیان قابل توجهی حاضر به «قبول مسئولیت» هستند.(ادامه)
شمال نیوز : هادیانی گفت : سال گذشته این حوزه توانسته با تشکیل ستاد جذب دانشجو رتبه نخست جذب دانشجو در استان مازندران با تعداد ۲ هزار و ۳۹۷ دانشجو را کسب کند..... چشم‌انداز دانشگاه آزاد اسلامی قائم‌شهر در سال ۹۹ / راه‌اندازی مدرسه عالی بورس
شمال نیوز : هادیانی گفت : سال گذشته این حوزه توانسته با تشکیل ستاد جذب دانشجو رتبه نخست جذب دانشجو در استان مازندران با تعداد ۲ هزار و ۳۹۷ دانشجو را کسب کند.....(ادامه)
غایبان جشن ۴۰ سالگی انقلاب
۴۰ سال می‌گذرد؛ از روزی که مردم ایران به رهبری خمینی کبیر، نظام ۲۵۰۰ ساله شاهنشاهی را کنار زدند و یک جمهوری به پا کردند؛ جمهوری اسلامی. ۴۰ از قدیم عددی خاص به حساب می‌آمده؛ عدد بلوغ، کامل شدن و به اوج رسیدن. حالا اما بسیاری از کسانی که نهال انقلاب اسلامی را کاشته و آبیاری کردند، ۴۰ سالگی و ثمره این درخت را نمی‌بینند.(ادامه)
کینه ضدانقلاب از عزاداری‌های محرم+ عکس
بسیاری از رسانه‌های ضدانقلاب و بیگانه تمام تلاش خود را به کار گرفته‌اند تا مراسم عزاداری اباعبدالله الحسین را زیرسوال ببرند، آن‌ها در این راستا از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند. (ادامه)
شمال نیوز : دانشگاه ازاد اسلامی واحد قائم شهر با بیش از سه دهه تجربه و با کادر مجرب نزدیک به 310 عضو هیأت علمی تمام وقت و بیش از 350 استاد مدعو مفتخر است میزبان داوطلبان مشتاق در زیرگروه‌های علوم انسانی، علوم تجربی، ریاضی، فنی و هنر در مقاطع کاردانی تا دکتری تخصصی باشد..... ثبت‌نام بدون آزمون مقاطع کاردانی و کارشناسی در دانشگاه آزاد اسلامی قائم شهر
شمال نیوز : دانشگاه ازاد اسلامی واحد قائم شهر با بیش از سه دهه تجربه و با کادر مجرب نزدیک به 310 عضو هیأت علمی تمام وقت و بیش از 350 استاد مدعو مفتخر است میزبان داوطلبان مشتاق در زیرگروه‌های علوم انسانی، علوم تجربی، ریاضی، فنی و هنر در مقاطع کاردانی تا دکتری تخصصی باشد.....(ادامه)
۳۰۰ هزار معلم تا سال ۱۴۰۰ بازنشسته می شوند
رئیس مجمع نمایندگان مازندران با بیان اینکه تا سال ۱۴۰۰ حدود ۳۰۰ هزار معلم بازنشسته می شوند، تربیت معلم در دانشگاه های فرهنگیان را ضروری دانست.(ادامه)
صاحبان ۱۲ کرسی مهم دولت‌ اول و دوم روحانی را بشناسید
حسن روحانی در ابتدای دولت دوازدهم همچون دولت یازدهم برای اکثر معاونان خود حکم صادر کرد اما هنوز خبری از اعلام اسم معاون اجرایی نیست و زمزمه‎هایی درباره حذف آن شنیده می شود. با این وجود در این دولت جایگاه معاونت اقتصادی به ترکیب کابینه اضافه شده است.(ادامه)
همه یارانی که انقلاب از دست داد
یاران انقلابی کشور بار سفر می‌بندند تا روزبه‌روز شاهد مرگ یا شهادت نسل اول انقلاب باشیم. به بهانه رحلت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی مروری می‌کنیم بر علمای انقلابی که در این سال‌ها از دستشان دادیم(ادامه)
آموزشکده‌ها و دانشکده‌های فنی حرفه‌ای به وزارت علوم ملحق شدند
نمایندگان مردم در خانه ملت با الحاق آموزشکده‌ها و دانشکده‌های فنی حرفه‌ای به وزارت علوم موافقت کردند.(ادامه)
سرپرست‌های سه وزارت‌خانه را بیشتر بشناسید +تصاویر و سوابق
با همه این‌ها هنوز معلوم نیست بعد از پایان دوره سرپرستی این افراد چه کسانی بر صندلی وزارت‌خانه‌های مذکور تکیه می‌زنند.(ادامه)
شمال نیوز : ابراهیمیان گفت: متقاضیان دارای مدرک دیپلم ریاضی فیزیک، علوم تجربی، علوم انسانی، فنی و حرفه‌ایی و کار و دانش می‌توانند بدون آزمون همراه با تسهیلات ویژه آموزشی و مالی و رفاهی با مراجعه به سایت www.azmoon.org نسبت به انتخاب یک رشته محل اقدام کنند..... 120 رشته بدون آزمون در دانشگاه آزاد اسلامی قائم شهر
شمال نیوز : ابراهیمیان گفت: متقاضیان دارای مدرک دیپلم ریاضی فیزیک، علوم تجربی، علوم انسانی، فنی و حرفه‌ایی و کار و دانش می‌توانند بدون آزمون همراه با تسهیلات ویژه آموزشی و مالی و رفاهی با مراجعه به سایت www.azmoon.org نسبت به انتخاب یک رشته محل اقدام کنند.....(ادامه)
شغل جدید 45 نماینده سابق چیست؟
مجلس نهم که تمام شد، نمایندگان بسیاری،‌ قید «ادوار» گرفتند و دیگر در مجلس دهم روی کرسی‌های پارلمانی نمی نشینند. آنها این روزها به جای بهارستان،‌ راهی کجا می‌شوند؟ (ادامه)
زنانی که به مجلس دهم راه یافتند +بیوگرافی
با اعلام نتایج انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، 14 نفر از بانوان به مجلس شورای اسلامی راه یافتند.(ادامه)
شمال نیوز : ابویی توسعه اشتغال مولد و کارآفرینی برای جوانان سرآمد رسالت این دانشگاه دانست و گفت :  مأموریت این دانشگاه در گستره ملی و منطقه ای عهده دار تربیت نیروی انسانی ماهر و متعهد در سطوح کاردان و کارشناس است که با ارائه خدمات آموزشی ، تربیتی و مهارتی در بهسازی و بازسازی نیروی انسانی شاغل در حوزه های صنعت ، خدمات و کشاورزی سهم عمده ای دارد و توسعه اشتغال مولد و کارآفرینی برای جوانان سرآمد رسالت این دانشگاه است ..... ابوئی : اشتغال مولد و کارآفرینی رسالت دانشگاه فنی و حرفه ای است
شمال نیوز : ابویی توسعه اشتغال مولد و کارآفرینی برای جوانان سرآمد رسالت این دانشگاه دانست و گفت : مأموریت این دانشگاه در گستره ملی و منطقه ای عهده دار تربیت نیروی انسانی ماهر و متعهد در سطوح کاردان و کارشناس است که با ارائه خدمات آموزشی ، تربیتی و مهارتی در بهسازی و بازسازی نیروی انسانی شاغل در حوزه های صنعت ، خدمات و کشاورزی سهم عمده ای دارد و توسعه اشتغال مولد و کارآفرینی برای جوانان سرآمد رسالت این دانشگاه است .....(ادامه)
مجری صدا و سیما که دختر نه ساله‌اش هم چادری است
دکتر ندا ملکی گفت: فرزندم چادر را برای پوشش در اجتماع انتخاب کرد. (ادامه)
آخرین اخبار از اموال بابک زنجانی
(ادامه)
خوشرو نماینده ایران در سازمان ملل شد
(ادامه)
شمال نيوز: با حكمي از سوي دكتر ميرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی فردوس حاجیان برکنار و  سرپرست واحد تهران مركزي دانشگاه آزاد اسلامي منصوب شد
برکناری عمو فردوس از دانشگاه آزاد + حواشي مراسم معارفه
شمال نيوز: با حكمي از سوي دكتر ميرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی فردوس حاجیان برکنار و سرپرست واحد تهران مركزي دانشگاه آزاد اسلامي منصوب شد (ادامه)
برنامه ارایه شده وزیرپیشنهادی ورزش وجوانان
(ادامه)
زمان توزیع کارت و برگزاری آزمون ارشد 92
(ادامه)
خرده سیاست‌های زن و شوهری
شمال نيوز : احمدی‌نژاد دارای چهار خواهر به نام‌های زرین، نسرین، پروین و صفورا و دو برادر به نام‌های امیر و داوود است.(ادامه)
۲۳ زوج سیاسی اصولگرا و اصلاح طلب را بشناسید
(ادامه)
چند زوج سیاسی اصولگرا و اصلاح طلب
(ادامه)
شمال نیوز: حسین نیازآذری نماینده مردم شهرستان بابل در مجلس شورای اسلامی ، در حاشیه بازدید از مرکز تربیت معلم این شهر از اقدامات تبعیض آمیز دانشگاه فرهنگیان و به ویژه مدیر کل آموزش و پرورش مازندران انتقاد کرد. انتقاد از اقدامات تبعیض آمیز آموزش و پرورش
شمال نیوز: حسین نیازآذری نماینده مردم شهرستان بابل در مجلس شورای اسلامی ، در حاشیه بازدید از مرکز تربیت معلم این شهر از اقدامات تبعیض آمیز دانشگاه فرهنگیان و به ویژه مدیر کل آموزش و پرورش مازندران انتقاد کرد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.047 seconds.